Heippasta vaan kaikki kamut !

Jippii, nyt tuo mami ehtii taas auttaa mua kertomaan vähän elämästäni täällä "rapakon takana" :D  Mamuliini on ollut hieman väsähtänyt  kolmen työpäivän ja tämänpäiväisen kurssin jälkeen , mutta pääasia, että maisemissa taas ollaan, eikö vaan ? 

 1886653.jpg

 Tässä makoilen ja mietin, että mikähän mulle tuli eilen  :(  No ensteksi kerron kuitenkin, että tämän kuvan musta otti Ladyn mami, mamin sisko siis, kesällä kun Kaarina oli mua hoitamassa täällä sillä aikaa, kun mami ja papi oli lomalla  :D Voi että meillä olikin mahtava fiilis täällä yhdessä  :)) Ja näin hienon kuvankin otti musta, katsokaas nyt noita tassujanikin, kun ovat somasti  !! Ei tämä ollut ainut kuva, vaan otti useita kuvia, hi hi !

Mutta eiliseen ! Ikinä en ole tehnyt vastaavaa, mitä eilen tein ja mami on siitä vieläkin hieman pettynyt. Noh kerron taas juurta jaksain, mami lepäsi sohvalla filtin alla ja minähän kiipesin siihen kuten aina teen, mutta nyt jostain syystä minä tarrasin sen filtin läpi mamin jalkaan  :( Siis hampaillani ja sitä en ole KOSKAAAAN aikaisemmin tehnyt. Mami vähän suutahti mulle ja hyppäsin lattialle murjottamaan ja jonkun ajan päästä tulin uudelleen ja nyt tokkasin hampaillani mamia kädestä ! Voi kauhiaa kun mami suutahti mulle vielä enemmän ja kysyi että "mikäs sulla oikein on ja lattialle siitä "! :(  Mutta hyvät mirrit ¨, eikös teistäkin ole kummallista ettei mami sitä ymmärtänyt, että varmaan olin ollut hieman pitkästynyt, kun olin ollut yksin koko päivän ja sillä tavalla näytin mamille pahaa tuultani minäkin ! Papi sanoi että se oli vaan leikkiä, mutta ei mami sitä uskonut, koska vastaavaa en ole tehnyt kun joskus pienenä kisupoikana. No tänään kaikki oli unohdettu ja mami kun retkahti sohvalle, minä poika retkahdin niin tyytyväisenä mamin kanssa lepäilemään kans  :D  Mulle on aina sanottukin, että olen maailman kiltein kissa ja niin varmasti oonkin !

Kuulemiin taas ja mahtavan hyvää fiilistä kaikille  !!!