HEIPS KAMUT  ! :)

 Tänään täällä paistaa aurinko ja sain olla tuolla partsilla hieman pitempään ja nuuskutella syksyn tuoksua ja kuunnella tuulen huminaa ja lehtipuiden havinaa  :D

 1886744.jpg

 Voi että miten minä aina nautinkaan tuolla ja se sisälle marssitus on aina yhtä kamalaa ja tiedättekös, silloin näytän usein tosi myrtynyttä naamataulua ja tulen sisälle hyvin, hyvin hitaasti korvat luimussa ja siinä kynnyksellä vielä tapaan venytellä ensin toista takajalkaani ja sitten toista ja oikein tahallani piiiiiitkitän sitä sisälle tuloa , hi hi !  Sitten noita ihmisiä naurattaa ja mami kiusaa minua , silloin tekisi mieleni irvistää !

Kehtaankohan tunnustaa, että määää oon mamin poika , he he :D Koskaan en mene papin syliin, mutta mamin syliin meen ja perässä kuljen aina. Eilenkin illalla me katsoimme tässä ns. pikkuhuoneessa telkkaria jossa on myös tämä tietokone, no minä oikein nojasin mamiin ja pidin hyvänä ja olin niin ONNELLINEN, mutta sitten se lähtikin tästä huoneesta ja meni olkkariin katsomaan isompaa telkkaa ja minä tietty perässä ja ei muuta kuin taas syliin, papikin sanoi että "kyllä tuo Elvis on sitten merkillinen kissa" :D :D   Onko teillä muilla kissoilla  samalla lailla, että olette enemmän toisen sylissä  ???  Minäkin kyllä sitten muulla tavoin näytän, että pidän papistakin toki tosi paljon, kiehnään esim. päätäni sen jalkoihin, kierrän häntäni ja koko kroppani jalkoihin, mutta nämä edellä mainitut teen toki mamillekin  :))  Niin kuten huomaatte, isäntäväkeäni sanon aina mami ja papi ;)  Mamikin aina sanoo, että tulepas tänne mamin poika ja mamin muru ja mamin kultsipuppeli :)  Voi että ne tykkää musta  !  :D

 1886675.jpg

 Mä oon niiden silmäterä oikein ! Oho, tämä kuva on pikkasen hassu, hi hi, mutta tässä kuitenkin sanon kaikille teille, että morjesta nyt vaan ja heippalihei seuraavaan kertaan ja voikaahan hyvin !!!