TERVEPÄ TERVE KAMUT !

 1886660.jpg

Ei kuulu täältä paljon hurraa ja jippii-huutoja sillä mun päivä on pilalla !!! Tässä ollaan kuulemma ootettu että sää lämpenisi minun istua tuolla sementtilaattialla parvekkeella ja sitten kun sinne vihdoinkin ovi aukeni, ei siellä uskalla olla ! Kaikenmoiset härvelit jyrrää tuossa edestakasin ja mulla oikein korvat pyörii päässä ! Ja tuo , tuo mami vaan nauraa mulle, kun tuun säikähtäneen näköisenä huoneistoon  :(  Voi että jurppii  ! Tämmöistä se on aina varsinkin maanantaisin. Viikonloppuna sentäs on rauha maassa ja tuossa pikkutiellä, mikä lie pyörä-ja kävelytie , joka menee tuossa parvekkeeni viedessä  :(  Nyt justiin istun olohuoneen lattialla ja katson mamia tulikivikatsein , hi hi, mokomakin, aina määräämässä mun ulkoiluajat !!

Toivon sydämestäni, että kellään muilla teillä kamuillani ei olisi tämmöisiä huolia ! Nytkin, justiin nyt siellä menee taas se HÄRVELI ja minä katson kaula pitkänä ja silmät on kuin lautaset ja mami nauraa !!!

Parempaa päivän jatkoa kaikille !