TERVEHDYS kaikki kissat ja kissojen ystävät !

 Olen juuri emäntäni kanssa perustanut ikioman blogin minullekin ja nyt sitten pieni esittely itsestäni , mjauuu :D

 1870292.jpg

 Tämän näköinen olen, enks olekin komea !!! Koko nimeni on Elvis Findus  :) Olen 9 vuotta ja syntynyt 31.7-99 . Mitähän kertoisin itsestäni, muutakin kuin että olen komea olen erittäin ihana, kiltti, sosiaalinen, kehrääväinen ja silkkimäisen pehmeä  :))  Asun Ruotsissa, Gävle nimisessä kaupungissa emäntäni Helenan ja isäntäni Kaukon kanssa ja tähän perheeseen kuuluu myöskin marsutyttö, Mimmi .

Parasta mitä tiedän, on löhöillä emäntäni sylissä ja sen teen aina useimmiten iltaisin sohvalla telkkaria katsoessamme. Mieliherkkuni on juusto ! Mutta sitä saan vain olemattoman pienen palasen aamuisin ja sitten en saa syödä mitään muuta kuin eläinlääkärin määrämiä erikoismuroja, sillä sairastun helposti virtsateiden sairauksiin :( Pidättehän kaikki kissakamut mulle peukkuja ettei ne ikävät sairaudet enää koskaan uusiutuisi !!!

Tässä blogissani tulen laittamaan kuvia sekä itsestäni että myöskin kissakavereistani, esim. Ladystä, Simbasta ja Idasta. :)

Ja nyt sitten kaikille kissoille ja kissojen omistajille IHANAA SYKSYÄ !!!