Heipparallaa, kaikki mirrit laulaamaan ! 

 Nyt kun oikein nopsasti mamin kanssa pistetään hihat heilumaan, ehditään kirjoittaa syyskuun viimeinen päivitys !

Ja ensiksikin kysymys, että mitenkäs on kisut, kiinnostaako teitä kauppaostokset ???  Mua ainakin kiinnostaa aivan kamalasti ja heti kun kuulen että mami ja papi tulee kahisevien kauppapussien kanssa, minä poika olen viivana keittiössä uteliaana !!

 1950047.jpg

 Ja hyppään pöydälle, nii,in , pöydälle, minne ne tavarat yleensä ensin puretaan  ja sitten nuuskin ne, kuten tässäkin kuvassa  :)  Niin justiin, mä ikäänkuin tarkistan ja hyväksyn ehkä sitten ne jutut. Mutta yleensä mulle ei oo mitään :(   No ellei juustoa oteta lasketa mukaan  ;)

 1950049.jpg

 Sitten kun se pussi on tyhjä, mää yleensä otan sen hyppysiini , nakkaan sen lattialle ja ei kun perään vaan ja useasti  sukellan sinne pussin sisään , hi hi  :D  Ja nyt oon kyllä ihan varma että kaikki kissat tekee samoin !

 Näihin tunnelmiin tällä kertaa ja mahtavan hyvää fiilistä kaikille kisuille ja omistajille !!!