TERVEHDYS KAMUT !  :D

 1943791.jpg

 HE HE, olette varmaan jo hirveesti kaivanneet mun päivitystä ! Ja minä olen jo ihan kärsimättömänä odottanut, että milloin mami taas kirjoittaa mun kanssa  :(

Mami oli kolme päivää töissä ja ei mukamas jaksanut kirjoittaa, vaikka kyllä mä ymmärrän, ainakin vähän, että mami on usein työpäivien jälkeen väsynyt, kun se hoitaa niitä vanhuksia :)  Mutta mun viikonloppu meni vähän pipariksi ja suurimmaksi osaksi vain nukuin, kun ei ollut mitään tekemistä. Kahtena päivänä mami löysi mut sängynpeiton alta nukkumasta ja ensi töikseen kun tulee kotiin, kyselee heti että "missäs Elvis on " , hi hi, että kai se musta tosissaan tykkää sitten hirveän paljon.  Eilen aamulla klo 5 minä poika paukkasin mamin viereen , sanoin kuuluvasti MJAUUUUUU ja raavin kynsilläni yöpöydän jalkaa että huone raikas vaan  ;)  Senjälkeen kiipesin mamin peiton päälle nukkumaan, ensin kyllä suoritin täysputsinnon ja juuri kun tosiaan ehdin etsiä hyvän nukkuma-asennon, mamin kello alkoi piipittämään. Mami oli hieman ärtyneen näköinen ja sanoi ettei viiden jälkeen pystynyt enää nukkumaan, ei kai se vaan mua tarkoittanut, että minä olisin mukamas häirinnyt ?? 

Tänään kun mami tuli töistä, olin taas nukkumassa, mutta nyt vaan mamin peiton päällä, nousin heti ylös, kävin veskissä, kävin toisenkin kerran, ja sitten oksensin makuuhuoneen maton päälle hirvittävän karvapalleroisen, että silleen tänään ! :)  Nyt istun ikkunalla ja katselen lintuja ja lehtiä maassa, joille kova tuuli antaa aika kyytiä. Olin kyllä parvekkeellakin vähän aikaa. Varmasti pian taas menen  toisille päiväunosille ;)

Kaikille teille kivat mirrikamuseni hyvää päivän jatkoa ja voikaahan hyvin !!!