Heipparallaa kamut, lähdettekös kanssani kylpyyn :D

Mä olin siellä eilen, ai niin ei siellä ammeessa tainnut kyllä vettä olla, mutta semmoisen kuivakylvyn otin aivan varmasti !  Ja siitäpä saatte nähdä muutamn kuvan, hi hi  :)

 1984849.jpg

 Ensiksikin tässä istun vielä lavuaarissa !

 1984858.jpg

 Tässä olen menossa kohti ammetta  :)

 1984866.jpg

 Hi hi hii, onnellisesti ammeessa ja katsokaas miten tyytyväisenä siellä olen ja kölliskelen  ;)

 1984861.jpg

 Voi että siellä oli mahtava fiilis !!!

 1984874.jpg

 Tässä kai aloin mietiskellä ammeesta pois tuloa ............

 1984886.jpg

 ja näin, pois tultiin ammeesta komealla loikkauksella  :D

 1984893.jpg

 "Kylvyn" jälkeen suoritin sitten perusteellisen pesun keittiön lattialla  :)

Niin että tämmöistä oli eilen illalla meikäpojalla ja mamin mielestä olin todella "hulmupäällä" !

Nyt kaikille riehakasta illan jatkoa, hulmutkaa kamut ja hauskuttakaa  kaikkia perheen jäseniänne  ! :D