Moikka kaikki kamut taas !

 2102915.jpg

 Hi hii, mää oon saanut keittiön ikkunalle taas tämmösen, kynttelikön  :) Ja joka akkunalle on ilmestynyt tämmösiä juttuja, tulee taas joulu ! Saadaan pian alkaa toivomaan joululahjoja mamilta ja papilta  ;)  Yhden ihanan lahjan mää oon jo saanutkin, Reetin ja sen äipän suunnitteleman ja tekemän kalenterin koko ens vuodeksi, jippiiii !  Siinä on paljon munkin kamujen kuvia  ;)

Tänään tänne tulee "elämää", kun nuo mamin tytön pienet pojat tulee tänne ja ne nukkuu kuulemma ihan yötäkin : D  Mää lupaan olla nyt kiltti, sillä kerran olin vähän tuhma poika :(  Se isompi poika, Alexander olisi halunnut leikkii mun kans ja mää yhtäkkiä sohvan takaa huitasin sitä käpälälläni ja sattu ihan vahingossa olla kynsikin esillä, voi kamalaa. Sen pieneen sormeen tuli naarmu ja sitä meinas itkettää, mutta ei onneks paljon !  Mutta kun mää en oikein ole tottunut lapsiin, ainakaan tommosiin pikkasiin.  Mutta mä yritän nyt tottua ;)

Heippa vaan kaikki ja voikaahan hyvin jokainen !!!