Morjesta kamut ! :)

Hi hi, tänään mää oon kamalan villillä päällä ja hulmuan ja meen pää kolmantena jalkana ;) Mamikin sanoi että mää meen että hippulat vinkuu  :) Mutta mitkä ihmeen hippulat :O

 1950065.jpg

 Silloin kun oon hepulilla päällä, mulla tapaa olla korvat vähän tälleen niinkuin tässä kuvassa  :) 

Tänään kuulkaas on isien päivä, mäkin sanoin aamulla papille MJAUUUUU :)  Se ymmärsi heti että mä onnittelin sitä ! Sitten ne söi jotain ihmeellistä suklaakakkua ja eivät edes kysyneet jos mäkin haluun :(  vaikka enhän mä sitä olsi syönyt kuiteskaan, mutta kysyä aina voisi, kuuluu niinkuin tapoihin, eiks vaan !

 1984790.jpg

 Tässä yksi kuva jossa hepuloin ;) Ja silloin meen kun raketti pitkin sohvan päällyksiä ja oikein poraan kynteni siihen nahkaan ! :D

Eilen mua väsytti koko päivän ! menein jo aamupäivällä mamin  peiton alle nukkumaan ja mami kun tuli kotiin töistä klo 21.30, mä olin vielä siellä ! :O Mami jo säikähti että nyt ei ole kaikki kunnossa !

Heippa kaikille ja hyvää päivän jatkoo, mun pitää mennä nyt syömään !!!