Heippa taas !

Nyt ollaan mamin kanssa kerrankin ahkerina  ;)  Ja eilen kun otettiin se mun albumi esiin, skannattiin sieltä kolme kuvaa, jossa olen pikkuriikkisen pieni palleroinen  :D

 2057926.jpg

 Tässä makoilen mamin silloisessa sohvassa ja tykkäsin siitä hurjan paljon kun se oli semmonen pehmee ! Huomaattehan tassuni naamani päällä, mahtoikohan mua naurattaa vai haukottelenko  ;)

 2057927.jpg

 Katson ihmeissäni että mitä ihmettä mami tekee :O  Voi juku että olen söötti, enkös ollutkin !

 2057922.jpg

 Ja entäs tämä sitten, hi hi, kuten näette, seison tiskipöydällä ja mitä tossa mahdan tehdäkään tassuillani  :)  Tässä olen noin viiden kuukauden ikäinen !  Se on ainakin varmaa se että hirvee hulmu oli päällä, olin tosi villi, kun sille päälle satuin, niin on mami kertonut ja toki muistan itsekin  :D

Näin tässä näitte muutaman kuvan Elvis-babystä :)

Heippalihei vaan ja tavataan taas !!!