Mjauuu -terveiset kaikille täältä Ruattin puolelta jälleen !

Nyt vasta mami ehtii kirjoittaan mun kans :) Joulu oli ja menikin jo, mutta onneks joulutunnelmaa on aina tonne Knutin päivään asti  :D 

Mulla oli ihan kiva jouluaatto, mutta en saanut kuiteskaan yhtään godiksia :(  Mulle kun ei semmosia saa antaa vaikka miten haluaisin .  Mutta laitan muutaman kuvan mun joulusta teille kamut !

 2179093.jpg

Tässä olin juuri huomannut päiväunosilta tultuani että olohuoneeseen oli koristeltu KUUSI ! :) Ja  heti kiipesin pöydälle, että pääsin paremmin kuusta ihailemaan ;)

 2179095.jpg

 Tässä silmä tarkkana katson joka ainoaa koristetta, kimalsi niin kauniisti !

 2179097.jpg

Hi hii, tässä on kaksi enkeliä  :D

 2179098.jpg

 Eiks ollakin tosi kauniita, aivan sööttejä :))

 2179099.jpg

 Jouluaaton iltana tässä pötkötellään mamin kans yhdessä, kuten meillä on tapana ;) Oli ihana mahtava fiilis, kuusi ja kaikki ja kynttilöitä paloi, kuten nytkin justiin parhaillaan :D

 2179100.jpg

 Ja sitten "sist men inte minst", sain tämmöttii joululahjaksi, nuo pari minttutonttua mamilta ja papilta ja sitten Kaarinalta ja Ladyltä sain pakkauksen, jossa oli nuo pallukat ja hiiri  :) Ja minäpä jopa leikin pikkasen tolla kilisevällä pallolla, minä kun muuten oon aika laiska poika leikkimään ! ;)  Mutta mami on aika pettynyt, etten ole juurikaan touhunnut noiden minttutonttujen kanssa :(   Mutta ellen mää tykkää niiden naamasta, niih !

Mutta hyvä joulu mulla on ollut ja oon saanut massuni ruokaa täyteen ja paljon rapsutuksia ja hellyyttä ! :)  Toivottavasti teillä kaikilla on ollut tosi hyvä joulu ! Nyt sitten vaan valmistaudutaan ottaan uutta vuotta vastaan ja toivottavasti ne kauheet pommit eivät aivan hirveesti paukkuisi  !

Oikein KUTKUTTAVAN HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE !!!