Heips kamut !

Ette kyllä usko miten tylsää mulla on nyt ollut  Otsan rypistys 

Noh kerronpa ja puran sydäntäni oikein kunnolla ! Mami on ollut sairaana viikon verran ja ei ole jaksanut sitten munkaan blogia kirjoittaa, vaikka miten olen välillä pistänyt tassun pöytään jo oikein kipakasti , niih ! Mami vaan aina sanoo että joo sitten huomenna, katotaan huomenna ! Mää jo pelkäsin että kaikki mun kamutkin mut unohtaa, kun en ole täällä ollenkaan ilmoittautumassa ja kertomassa, mitä mulle kuuluu ! Ja sitten toinenkin asia, josta oon ollut surullinen , papi lensi Thaimaaseen vähän yli viikko sitten ja on siellä koko kuukauden  Itku Mulla on niin ikävä sitäkin, mää kun aina varsinkin joka ainoa aamu tapasin kiertää häntäni papin jalkoja vasten ja pitää hyvänä silleen. Nyt sitten se meni lomalle ja me saatiin jäädä tänne palelemaan, eiks ookin kamut ihan tylsästi tehty, eihän ihme jos mulla on paha olla ?  Otsan rypistys Vaikka onneks mami on sentäs kotona, niin ja tuo yksi kuikuttava marsu, Mimmi, joka huutaa aina tälleen kun tämä hymiö  Huuto Sillon kun se saa ruokaa, se huutaa, niin miks silloin, kun se kerran tietää että ruokaa tulee !!

Onks musta laitettu kuvia jossa näin talvisaikaan makoilen patterin vierellä ja lämmittelen tassujani, ei kai, nyt tulee kolmen kuvan sarja siitä Nauru

Tässä tälleen tassu patterin päällä, kukkaruukun takana minä sitten .

Sit tässä musta etupuoli kuvattuna, onhan vähän löhö, rento asento  Silmänisku

Hi hii, takajalat upeesti esillä tässä ja katsokaas, miten on liinakin saanut turkkipukua Viaton niin minkäs mää sille voin, jos vähän turkkiani tohon joululiinaan meni, ei se kuiteskaan haittaa!

Mutta nyt tuli vähän parempi mieli, kun sain tänne vähän praatata ja niinpä toivotan kaikille teille kamut ja teidän kotiväelle kans hyvät jatkot ja mahtavat fiilikset !!!