Heippa kamut !

Täällä oon vaikkei mua oo taas näkynyt kokonaiseen kymmeneen päivään täällä, höh, taas mamin syytä kuten tavallista !  Ei muka taaskaan oo voinut oikeen hyvin ja siitä mää saan kärsiä Itku 

Mutta eilen mä sain mukavan vieraan tänne ja voi että tuli hyvä mieli !

Tässä mää oon mamin Minna-tytön syykyssä Nauru Minna sano kyllä että mää oon vähän paksu, mutta niinhän on Minna pian itekin, se kun oottaa semmosta pientä, hi hii ! Ja joka kerta kun Minna on täällä, mää oikeen esiinnyn ja teen hirveitä spurtteja, eilenkin makuuhuoneen sängyn päällä, hyvä ettei kuperkeikoiksi jo mennyt välillä.  Silmänisku Minnalla on itelläkin kaksi kissaa, Ida ja Simba ja ne on kyllä tosi suloisia, semmosia pitkäturkkisia ja puuhkahäntäisiä.

Hi hi hii, onhan kätsä kuva musta Kieli ulkona Pikkasen mamin kukkasta keittiössä tässä nuuskin.

Kiva kun kevät lähenee ja tuo partsin ovikin sitten taas aukee vähän useimmin. Eilen kun oli ihana aurinkoinen päivä, mää jo vähän siellä tuolilla makoilin ja otin aurinkoo  Hymy

Mutta nyt kamut kaikki ja teidän kotoväet, mukavaa maaliskuun jatkoo ja voikaahan hyvin !!!