HEIPS KAMUT !  Nauru

Nyt alko kesäkuu ja mun on pakko tulla kääntämään uusi sivu karvatassujen kalenterissa !

 2194398.jpg

Kas tässä ja näyttääpä olevan synttärisankareita tälläkin kuulla kovasti. Lululla tänään joten PALJON ONNEA LULU ! Silmänisku 

Eilen oli kuumin päivä ja mä makoilin tuolla parvekkeella välillä ihan selällään tassut taivasta kohti, mami vähän nauroi mulle , höh, mutta kun silleen vilvottelin !

Sitte mua on vähän hävettänyt tänään kun olin Alexanderille ilkeä eilen Itku Mä olin parvekkeella ja Alexander tuli sinne mulle lepertelemään ja justiin kun meinas tulla mua silittämään, mä päästin karmeen rääkäisyn hampaat irvessä ja raapasin Alexanderia käteen, sitte se raukka itki ja kaikki oli mulle vihasia, eniten mami Huuto Mä en ymmärrä miksi olen niin vihanen pienille lapsille, kun muuten olen niin kiltti . Kai olen pienenä tullut kiusatuksi, niin mami luulee. No mä toivon että Alexander antaa mulle anteeksi, kun mä nätisti pyydän .

2057761.jpg

Tälleen mä muuten olin eilen siellä parvekkeella, hi hi, mutta tämä kuva on otettu sohvalla joskus talvella  Kieli ulkona

Mutta nyt mää toivotan kaikille teille kamut mahtavaa kesäkuuta ja nautitaan kesästä ja kaikenmaan pörriäisistä !!!