HEI KAMUT ! Nauru

Nyt tuli kuulkaas kiirus, nimittäin laittamaan esille heinäkuun kalenteri !!!

2194404.jpg

Ja katsokaas, katsokaas nyt tarkkaan, kukas tuossa ihan ensimmäisenä makoilee ja kenenkäs nimi seisoo tuolla heinäkuun 31.päivä, Elviksen, eli minunpa tietenkin, siihen on Reeti ja sen äiti kirjottanut hienosti, että Elviksen synttärit  Cool  Mä täytän silloon kokonaiset, upeat 10 vuotta, niih !

Mutta vielä täytyy nukkua monta yötä, ennekuin se suuri päivä koittaa ! Ja nyt on tosi helteistä, niin että munkin pitää välillä partsilta tulla pitämään siestaa sisälle viileen fläktin alle, joka täällä olohuoneen katossa vispaa, mutta iltasin mä aina nautin siellä ja millään en malttais tulla pois sieltä. Tänään kyllä kauhusta meinasin kirkaista, kun ihan mun nenäni päälle meinas tulla iso mehiläinen ja se pörräsi kaameesti Yllättynyt  Mamikin säikähti aivan kamalasti !

1246465467_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hei nyt mun pitää mennä taas partsille äkkiä, että mä ehdin olla siellä vielä muutaman tunnin ! Heippalihei kaikille ja nautitaan kesästä kamut ! Silmänisku