Heipparallaa kaikki kamut !

Ja nyt alkoi jo syyskuu, kaameeta miten aika menee !

2194412.jpg

Tässäpä näin hieno uusi sivu taas karvatassujen kalenterista kaikille nähtäväksi Silmänisku

Mun oli pakko vaihtaa uusi sivupohja kun jostain syystä siinä entisessä yhtäkkiä kaikki mun kuvat oli ihan vinksinvonksin ! ? En ymmärrä mistä se johtuu, kummallista !

Mamilla ei mukamas taaskaan oo ollut aikaa kirjoittaa mun blogia, en tajuu ! Sillä kun oli kerran kesälomakin ja nyt se on loppu, torstaina menee töihin. Oli mami ja papi Riikassakin muutaman päivän lomalla ja sitte mamista tuli taas mummikin elokuun 11.päivä Elias-nimiselle pojalle, on se ollut täälläkin ja ihan söpö poju onkin Nauru

1251791563_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hi hii, tässä eilen otettu kuva musta kun eka kerran kuulin pesukoneen kylppärissä, se ostettiin perjantaina ja voi että mä ihmettelin ja häntäkin meni paksuks kun vähän pelotti ja tälleen mä hyvin varovasti hiippailin lähemmä sitä konetta !

1251791714_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Oonhan metkan näköinen ja silmätkin näyttää tässä sinisiltä vaikka ne on vihreet, niih !

No nyt mun täytyy mennä taas vähän partsille nyt kun vielä siellä tarkenee !

Hyvät jatkot kaikille ja mahtavat fiilikset !!!