Hei kamut !  Nauru

Ettenkö sanoisi että täällä oon TAAS ! Sillä kyllä niin jurppii kun aina menee monta viikkoo ennenkuin mami auttaa mua täällä blogilla kirjoittamaan mun kamuille ! Mutta kai parempi joskus kun ei ollenkaan, eiks vaan  Silmänisku Kyllä mami on luvannut ylläpitää mun blogia vaikka onkin vähän laiska näissä kirjuutushommissa.

1254672962_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä kuvapläjäys musta, otettu joskus elokuussa, näyttää olevan vielä kesäliina pöydällä, jonka päällä mää makaan. Tässä kuvassa erikoisen kauniisti mun värit pääsee oikeuksiinsa, huomaattehan, ja mun hianot viikset !

Tänään oli ulkona ihana aurinkoinen sää ja mulla tuli oikein hiki partsilla ja vielä kun sinne tuli tuo naapurin Rune, josta mää olen aikaisemminkin maininnut, ei se sinne partsille tullut, mutta sinne verkkoaidan taa ja me väkätettiin toisillemme, minä tietysti voitin, kröhöm  Kieli ulkona Ja eilen illalla myöhään se katti tirkisteli meidän keittiön ikkunalla, mami oli saada sydärin !!! Se nuohosi tuota ikkunaa, jonka juuri hiljattain papi oli pessyt, tietty sotki sen taas ja selvästi etsi mistä pääsisi sisälle, mutta ei ONNEKSI pääse sisälle. Mokomakin isottelija !

Mutta nyt mää sanon että MOIKKA ja kuullaan taas ja voikaa hyvin !!!