Heippatirallaa taas !

Susannan ja Saminan , mun kamujeni toivomuksesta pistän nyt muutaman kuvan ja sanan tuosta "loiseläjästä" täällä mun kodissani Päättämätön

1257800485_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä se on, Ella Elviira, ettenkö sanois, mokomakin rääpäle, mutta ehkä te tykkäätte että tämä on söpökin , niin kai se onkin, ainakin vähän Silmänisku

1257800457_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mutta mutta, siinä on vaan yksi mutta, mami on meidät luokitellut kokonaan eri kastiin Huuto Siis mää en saa olla lähelläkään kun Ella mennä vipittää lattialla ! Ajatelkaa nyt, mä saan olla makuuhuoneessa lukkojen takana tai noh, ei nyt ovi sentäs lukossa ole, mutta kiinni se on  Yllättynyt

1257800430_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tossa se on lattialla ja on juuri menossa kohti asumustaan, ONNEKS !, sillä senjälkeen mulle avataan ovi ja mä tuun juoksujalkaa nuuskimaan, että missä se saalis on mennyt ja mitä se on tehnyt ja ettei vaan oo käynyt mun ruokapaikalla Otsan rypistys jne !!!

1257800399_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Eiks ookin pöpön näköisenä tuolla lehtitelineen takana ??? Muka piilossa, höh, mokomakin kuikuttaja, joka aamu se huutaa ja sanoo kuik kuik kuik ja sitten se saa kaikkea hyvää, salaattia, kurkkua, persiljaa ja iltasin tuo saa porkkanaa, salaattia, omenaa ja aina sillä on jyviä kupissa, heinää, näkkäriä ja vesipullo, he hee, vauvalla on tuttipullo, mä aina sille sanon ja irvistelen ja näytän kieltäkin sille  Kieli ulkona  Ella kattoo vaan nappisilmillään, on se söpökin ja on se vähän mun kamukin, mutta vaan ihan vähän. No niin, nyt mä oon vähän kertonut tuosta ja seuraavalla kerralla taas musta itestäni sitten kuvia, niih !

http://www.youtube.com/watch?v=Zbr95G1jQaY&NR=1

"Höystin" vielä pienellä videopätkällä marsuista tätä, niin näette ja kuulette, että marsut ei ainoastaan kuikuttele, vaan ne myös kurnuttelee . Silmänisku