HEIPS KAIKKI ! Nauru Kohta on JOULU !! Ja aivan pian saadaan avata paketteja, tai en mää tiedä saanko mä mitään , tapaattekos te muut saada joululahjoja ja paketteja ?

2057843.jpg

Muistin virkistämiseksi tämmönen kuva, joka on otettu pari vuotta sitten ja oooon tässä joku muukin eikä vaan kuusi niih, kattokaas  tarkkaan hi hii  Silmänisku

2057759.jpg

Ja voi kaameeta, kattokaa tämmönen kauhee juttu mun päähän lätskäistiiin ja nyt mulle on ostettu uusi tonttupipo, jota kuulemma vielä väkisten mun päähän pujotetaan, mutta se ei varmanakaan onnistu, siitä pidän minä poika huolen !!!

Kyllä vielä kai ennen jouluu yritetään kirjoittaa, mutta nyt laitan tähän loppuun joulutoivotuksen kaikille teille ihanille kamuilleni ja Reetille ja sen äitille vielä oikeen SUURET KIITOKSET KALENTERISTA, jota koko ens vuos saadaan ihailla !

Ho ho hooo! I am dancing Santa Claus and I have a wish for you. Watch my dancing Santa video card at

http://www.dancingsantacard.com/?santa=281906

2157144.jpg