Heipparallaa kamut kaikki pitkästä aikaa ! Nauru

On kuulkaas aivan kaameen kaameeta ollut yli viikko kun mää en saa mennä enää mamin massun päälle maata kuten ennen  Yllättynyt En ymmärrä ja tajuu ! Mami viikko sitten maanantaina meni aamulla aikaisin sairaalaan ja tuli aivan kummallisena sieltä illanpuoleen ja senjälkeen en ole saanut siis mennä mamin kanssa loikoilemaan, tykkään että niin epäreilua mua kohtaan eiks vaan ! Noh sanoohan mami että sappikivet lähti vek ja massu sitten sillä olisi vähän kipeä. En ole edes viikkoon yrittänytkään, mutta eieln illalla mitta tuli vaan täyteen ja ajattelin että nyt riitti Huuto mutta sain aika äkäiset poislähöt ja vielä yritin toisenkin kerran samoin tuloksin, iiiiiiiiiiik että mua suututtaa !!! Sano se tässä tänään että enää muutama päivä niin ehkä sitten taas, kun siltä otetaan jotain ihmeen piikkejä pois Silmänisku 

Tänään oli mukava päivä, sillä mamin sisko, se Stinan mami Kaarina tuli käymään ja löysi mut partsin tuolilta makolemasta, mä tulin ihan iloseksi Hymy mutta sitte Kaarina sanoi ja nauroi että mää mukamas oon lihonu ! No tiätty oon lihonut kun ei koko talvena päässyt partsille ja piti vaan maata niih !

1267131283_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tai istua kuten tässä kuvassa  Silmänisku Mun turkkikin on kuulemma paksumpi, hi hii, tässä meikäläisellä vissiin on vielä talviturkki päällä.  Niin muuten Stinakin on ollut leikkauksessa, 7. päivä tätä kuuta ja nyt ei sitten enää tuu niitä mourumauruja Stinalle. Raukka kans oli ollut niin kipee ensin, mutta hyvin on parantunut ja on taas reipas iloinen tyttö  Hymy 

1267606210_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Laitetaas vielä toinenkin kuva , huh onpa kaameesti karvaa tässä silkkityynyn päällä, mistä lie tippunut  Silmänisku 

Ei mutta nyt kamut kaikki voikaahan oikeen hyvin ja silirimpsis taas kuulemiin !!!