Hei mun kaikki kamut  !!

Nyt ei oo kyllä yhtään mukavaa, mulla on virtsatulehdus  Itku  Mami jo eilen sanoi ettei kaikki ole kunnossa ja tänä aamuna kävin pissalla vähän väliä ja oli vaikeeta se pissiminen. Sitte mami laittoi mun hietalaatikon päälle muovin ja niinpä mä kilttinä poikana lorautin siihen pienet lirut ja siitä mami nappasi putkiloon sen ja papi vei sen eläinklinikalle syynattavaksi ja tulos oli että mulla tosiaankin on tulehdus, aivan kaameeta  Yllättynyt 

1267131283_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Se eläinlääkäri oli ensin sanonut että kokeilla juottaa mulle vettä jossa on c-vitamiiniä, yääääk, enhän mä semmosta juo ! Niinpä mä sain mennä sitte eläinlääkäriin ja voi että mä laulelin mennen tullen autossa, hi hii  Huuto Kurkku suorana huusin ja halusin boksista pois. Siellä mä sain kaksi piikkiä niskaani, toinen kortisoonia ja toinen antibioottia ja kotiin tabletteja, joita mulle huomenna aletaan antaa, ei tuu kyllä olemaan helppo juttu se Silmänisku 

Ja sitte nyt mua itkettää yks toinen juttu jonka sain kuulla tänään  Itku Muistattehan mun kaverini Ryynen ??

1245760775_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämä kissa joka mua tuli katsomaan aina parvekkeen taa viime kesänä ja josta kerroin. Noh, tänään kun tultiin sieltä lääkärireissulta, Ryynen mami tuli vastaan ja ihaili mua ja oli kertonut, että Ryyne oli sairastunut akuutisti ja kuollut  Otsan rypistys Minä kun koko talven luulin että siitä on tullut sisäkissa mutta ei niin ollutkaan. Mulla on ikävä Ryyneä, tulin tosi surulliseksi ! Mä en yhtään tiedä sitte että mikä sille oikein tuli. Mun tästä päivityksestä tuli nyt oikea plääääh, mutta ainakin mami katsoi tärkeäksi kertoa ja lupasi jatkaa mun blogianikin.

Pysykää kaverit hei terveinä kaikki ja kyllä minäkin nyt yritän parantua !  Heippasta vaan ! Hymy