Heippa kamut !
Olette varmaan ihmetelleet kun minua ei ole näkynyt pitkään aikaan täällä  wink
Aika menee nopeasti ja nyt on jo MARRASKUU !!
Mutta ikäväkseni mun on kerrottava että olen vähän sairastellut viime aikoina ja olen ollut kaksi kertaa elläinlääkärilläkin  sad Eka kerralla sain antibiootti-kortisoonipiikin niskaani ja sitten senjälkeen aloin voimaan niin pahoin että viikon aikaan oksensin joka ainoa päivä useimmiten montakin kertaa !!
Eilen sitten taas mut laitettiin siihen kammottavaan boksiin ja vietiin uudelleen eläinlääkäriin ja laitanpa kuvankin .

Tässä minä raukka poloinen eläinlääkärissä siinä epämukavassa tutkimuspöydällä crying Ja tiedättekös mitä, mun niskanahkaan pujotettiin karmee neula , siinä letku ja sitten pumpattiin karmea määrä nestettä että mun niskani oli ihan paksu blush Kuumetta ei onneksi ollut, sydämeni ja keuhkoni toimivat hyvin ja mitään tukoksia ei löytynyt ONNEKSI !!!

Mulle määrättiin lääkettä vatsaa rauhoittamaan ja voi kauheeta , YÄK YÄK JA YÄK, se oli karmeen makuista, mun suuhuni sitä laitettiin ja oikein kengurun loikkauksella hyppäsin papin sylistä ja menin hirmuista vauhtia täällä ja sylin ja pärskin ne aineet suustani joka paikkaan, jopa sängynkin alta mami sitä löysi, ähäkutti sille, mitäs tukki mun suuhuni semmoista sad olin syvästi loukkaantunut noihin ihmisiin koko illan, noh menin sitten lopuksi mamin syliin . nyt olen levännyt tälleen kun tässä kuvassa ja lupaan parantua terveeksi.
Pysykäähän tekin kaikki mun kamuni terveinä, sillä pian se on taas joulukin.
MOIKKA VAAN ja kuullaan taas laugh