Hei kaikki blogikamut  !

Mulla on nyt hyvin murheellista kerrottavaa teille ja halusin tulla vielä ihan omin tassuin kirjoittamaan ja kertoa että olin tänään eläinlääkärissä ja sain mamin ja papin kanssa kuulla musertavan diagnoosin, olen sairastunut vakavasti, maksani on lopussa ja se eläinlääkäritäti ei luvannut mulle enää paljon aikaa :( 

Kiitän teitä kaikkia näistä ihanista blogivuosista ja kaikesta hauskasta mitä täällä yhdessä olemme saaneet kokea ja erikoisesti kaikille edesmenneille blogikamuilleni lupaan viedä paljon terveisiä sitten kun siirryn sinne sateenkaarisillalle  <3

Mami ja papi ovat tosi surullisia ja multakin tulee kyynelet kun näen nyt jo kaipauksien kyynelet heidän silmissään, mami sanoi että sitten kun olen lähtenyt, mami kertoo teille kun jaksaa.

Laitan lopuksi tänään otetun kuvan ja  turkkini silkinpehmeät halit kaikille <3

Elvis%2016.5-14%20028-normal.jpg