Mjauuu ja sunnuntai-ehtoota teille kamut !

1886736.jpg

 Tässä kuvassa mä oon mun mielipaikalla olohuoneen ikkunalla ja tässä kun on isoja viherkasveja, mä oon niinkuin viidakossa, hi hi  ! Joskus musta ei näy paljon mitään kun oon piilossa ;)

Voi että mä oon ollut onnellinen näinä päivinä kun on ollut niin aurinkoista ja lämmintä, että olen saanut olla partsilla paljon. Sitten on niin mukavasti nukuttanut ja ramaissut senjälkeen ja olen pötkötellyt mamin ja papin petin päällä silkkipeiton päällä. Tänä aamuna eli se oli aamuyötä, oksensin hirvittävän karvapallon olohuoneen matolle ! Mami katsoi sitä ihmeissään että mikä möykky se siinä ja kun otti sen pois, se oli niin kuiva, ettei tahran tahraa jäänyt siihen roosamatolle  :o ! Hyvä juttu että saadaan kakaistua kiduksista pois mokomatkin karvapalleroiset !!

Taidan jatkaa nukkumista ja uneksin mitä kaikkea silmäni näkivätkään partsilla, ainakin kauhea parvi lintuja tuli siihen lähelle pensaikkoon ja pitivät semmoista sirkutusta että turkkini oli nousta pystyyn !

Mutta nyt kaikki mirrikamut mahtavaa fiilistä loppuillalle ja voikaa hyvin !!!