Heipparallaa kaikki !

 Nyt mun pitää kertoa teille sanoin ja kuvin yksi mukava tapaus, joka sattui tässä keväällä  :D

 1886728.jpg

 Tässä näette tämmöisen laatikon, jossa lukee SUUKKOJA ja minut siellä istumassa, hi hi ! Kake oli tällä tuonut suomalaista makkaraa ja laittoi tämän laatikon tähän näin ulos vientiä varten, noh, minä tietenkin laatikkoystävällisenä tälläydyin tänne ja .........

 1886727.jpg

mellastin aikani laatikon kimpussa, kunnes yhtäkkiä mua alkoi OKSETTAA !!! Justiin tässä kuvassa jo mua etoo ja heti kuvauksen jälkeen tämän laatikon laidan yli annoin ylen tuohon lattialle  :(   Kauhistuttava oksennuslammikko tuli siihen, mutta sitä onneksi tuo mami ei viitsinyt kuvata . Voi että mua harmitti, meni sitä yrjöä vähän laatikon päällekin, yäk, yäk  !  Nyt näin jälestä päin olen kyllä nauranut makeasti  :D :D   Onhan teille muillekin kissoille sattunut vastaavanlaisia tapauksia ???

 

Terkkuja teille kaikille ja silityksiä silkkiturkeillenne !  Ja voikaa hyvin !!!