Morjesta vaan kaikille ! :)

Jokos teillä on ollut ikävä mua, kun olen ollut poissa täältä näin monta päivää ! ;)

 1984804.jpg

 Mutta nyt tässä tassuttelen katsomaan että mitä teille kamut kuuluu ? Ja tässä nyt vähän enemmän tätä mattoakin Pojun ja Tiikerin mamille nähtäväksi :D  Nytkin kuulkaas parasta aikaa makoilen tässä maton päällä ja seuraan mamin kirjoittamista !

Koko viikko on mennyt kun salama eteenpäin ja mami on ollut taas töissäkin, jopa tänäänkin, vaikka sillä on syntymäpäivä  :)  Ja voi kauheeta mitä eilen oli tapahtua :O Mami oli sytyttänyt lämpökynttilöitä olohuoneen pöydälle ja minä hyppäsin siihen melkein suoraan  tuleen ja mami viivana hyppäsi sohvalta ja leiskautti mut alas pöydältä !!! Sitten se raahasi mut keittiöön ja kastoi nokkani vesikuppiin, kuulemma varmuuden vuoksi , jos olisin käräyttänyt viiksikarvojani !  Mä olin kyllä vähän noloa ja hölmistynyttä poikaa, sen voitte vaan kuvitella jokaikinen !  Mami jopa haisteli, jos haisen kärähtäneeltä, hi hi, meinasi jo kyllä vähän naurattaakin :D  Kyllä nuo ihmiset on toisinaan ihmeellisiä ja siksipä niitä usein katsonkin silmät ymmyrkäisinä. Tänään mulla ja papilla oli mukava leikki sen läppärin luona, se läppäri on olohuoneen pöydällä ja mää menin sen läppärin taa ja sieltä läpsin papia tassuillani monta kertaa.  Ja tiedättekös mitä, nuo ihmiset sanoi taas, että kyllä sää Elvis oot maailman paras kisu ;)  Voi että ne tykkää musta ja mää niistä, kun saan olla niiden kultsipuppeli !

Harmillista vaan, että tuossa pihlajassa ei ole näkynyt enää tilhipaisteja, mutta justiin eilen siihen tuli yksi tumman harmaa kissa ja se hyppäsi tuohon pihlajaan ja kiipesi aika ylös. Mää katsoin ikkunasta ja yritin kurnata kovasti, mutta ei se mua huomannut :(

Heippalihei taas ja voikaahan hyvin ! Mä lähden syömään , tuli kaamee nälkä :)

 1979847.jpg