Hännän heilahdus kaikille  ! :)

 Voi vitsit että mää oon nyt tuota sairaana olevaa mamia rökyyttänyt, hi hi ! Mä laitoin sen tekemään blogiini teitä varten pari mukavaa jutskaa ;)

1. Tuossa heti oikeella näette yhden siivekkään, ja sitä kun klikkaatte, se laulaa teille, niin ja soittaakin :D  Kuunnelkaas omin korvin !

2. Vasemmalla jossa on SIVUT, siitä löydätte YSTÄVÄKIRJANI mulle  :) Sinne voitte mennä piirtämään mulle tietoja itsestänne sitten milloin haluatte. Mutta täytyy sanoo, että vähän hävettää :(  Siitä kun klikkaatte, se ei meekään heti mun ystäväkirjalleni suoraan, vaan mutkan kautta joudutte sinne menemään. Tuo mami ei sitten osaa mitään, vaikka se on osaavinaan ;)

 1984808.jpg

 He he, tässä kuvassa mulla oli kauhee hepuli muutama päivä sitten  :)) Silloin meen täällä kun raketti, tai joku ohjus, matot menee ryttyyn ja saattaa vähän kolistakin  :D

Ai niin, että mikä mamia vaivaa, tai viiraa, kuten pohjanmaalla sanottiin ;) no nuhanenä sillä läpättää, kurkku kipee, korvat tukossa ja aivasta päristelee, että minäkin olen jo monta kertaa säikähtänyt, sitten se niistää turistelee, että sen nenäkin on punainen :O

Ei mutta nyt riittää, sillä teillä on nyt noita tehtäviäkin, joita annoin ;)

Hulvattoman mukavaa päivän jatkoo vaan kaikille ja pikaisiin kuulumisiin taas ! Voikaahan hyvin ja älkäähän liukastuko tuolla ulkona, kun hulmuatte siellä, sillä nuo lehdet maassa saattaa olla liukkaitakin ;)