Heippa kaikki kamut !

 Mami tuli tunti sitten duunista ja mä komensin sen melko nopeasti kirjoittamaan, sillä moneen päivään musta ei olla kirjoitettu mitään, niih ! :(

Ja nyt on jo marraskuun 3.päivä ! Luntakin tänne tupsahti , mutta ONNEKSI kaikki melkein on sulanut pois ! Laitan tähän pari kuvaa jotka otettiin ihan tässä pari päivää sitten ;)

 2034053.jpg

 Oon ihan varma, että ensteks te kaikki katotte että missä mä oon :)) Olenhan oikeessa ;) Noh sitten varmaan huomaatte, että tuolla läppärin takanahan minä  :D Papilla on aina tossa olkkarin pöydällä läppäri ja tossa mää menin sen läppärin taa ja sieltä katsoin, mitä papi tekee ! Tossa kuvassa on kuulemma Teneriffalla otettu papukaijakukan kuva ja tossa kuvassa mää katselen tuonne kattoon semmoista lamppua, jossa tuuletin pyörii.

 2034055.jpg

 Hi hi, tässä katson papia, että mitä se sanoo mulle ;) Joskus mulla on tapana huitoa tassullani tuolta läppärin takaa.

Mami sanoo että mä oon ollut muka nukkumatti viime päivinä, höh, joskus nyt vaan nukuttaa enempi, ei sille mitään voi, eihän ?

Nyt mami sanoo, ettei jaksa kirjoittaa enempää, on muka väsynyt ja pää kipeä ! Noh, parempi tämäkin kun ei mitään : )

Kaikille toivotan vaan hirveästi mahtavaa fiilistä ja voikaa oikein hyvin ja muistakaa nukkua tekin silloin kun nukuttaa !!!