Heippatilallaa taas kaikki kamut ja teidän ihmiset ! :)

 Oon ihan varma että Kollo on käynyt jo monta kertaa katsomassa, että olenko laittanut esiin jo sen , mistä mainitsin sun blogissas ;)

Ja tässä, tässäpä näitä pari kuvaa urotekosistani !

 2129904.jpg

 Hi hi, joka ainoa naarmu ja tuo kauhea höyläys tossa sängyn jalkopäässä on mun ikiomaa tassualaa ja tossa parvekkeelle menevän oven luonakin on muutama naarmu, kun mulla on toisinaan niin kauhia kiirus sinne :O

 2129907.jpg

 Laitamme vielä ihan likikuvan , oonhan taitava, kattokaas nyt kaikki mirrit ;)

 2129908.jpg

 Ja sitten tässä mää, syntipukki kuulemma, kuten mami sanoo :O Tässäkin mää oon taas ehtinyt pujahtaa tänne sängyn päälle ennenkuin mami on ehtinyt petatakaan ja ei ikinä mua poiskaan aja. Tämä peitto tässä on ihanan pehmonen :)

 Laittakaas nyt kaikki kisut kuvia, joissa on tassujenne töitä ;)

Heippa taas ja hyvät fiilikset kaikille !!!