640187e22rdzey47.gif

Ihan ekaksi teille Morris ja Lurkki, kaksi monista kamuistani haluan vielä laittaa synttärionnittelut :D Täytitte Morris maanantaina ja Lurkki eilen, mutta sitäkin raikuvammin lausun teille  HURRAA HURRAA ELÄKÖÖN JA HURJAN PALJON ONNEE 3-VUOTIAILLE  MORRIKSELLE JA LURKILLE !!! Nauru

Nyt on ollut niin paljon synttärisankareita, että en meinaa ehtiä kaikkia onnitella, tai noh, ehtisin jos mamukka vähän useimmin päästäis muakin mun blogiani hoitamaan ! Sitt vihdoista viimein kun pääsen, huomaankin ykskaks, että taas saan onnitella jälkitassuun mun kamujani Otsan rypistys 

Kuin laastari haavan päälle, julkistan nyt vielä itsestäni pari vedellä läträyskuvaa Silmänisku Ja nämä fotot on otettu eilen ! Papi otti illallista itelleen tiskipöydän ääressä ja tottahan mun piti päästä katsomaan, että mitä se syö ja niin papi pisti mulle vesihanan auki, että saan vähän viihdytellä veden kans ja voi että siitä tuli mahtavat fiilikset  Kieli ulkona

1243425828_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä vesi tulee lorona, näätteks te kaikki !

1243425852_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja tässä, hi hi hii, huomaatte varmaan miten söpösti mun tassunikin on ja katson silmiä räpäyttämättä tuota vettä, aah että se oli hauska tuokio  Hymy

Nyt en enempää tällä kertaa, sillä tiedän että teillä on ihan tarpeeksi jo näissä kuvissa katsomista  ;) Mahdottoman hyvää päivän-ja viikon jatkoo teille kamut ja myös teidän palvelijoillenne !!!