Heips kamut !

Mua hävettää ja arvaatkas miks ??? No siks kun en ole saanut kirjoittaa pitkään aikaan mun blogii Päättämätön Mamista on siis tullut ihan naatti ja saamaton ! Ja nyt on jo lokakuun 4.päivä ja mun on saatava äkkiä viskattua esiin tämän kuun karvatassujen kalenterista sen sivun, niih !

2194415.jpg

Noh niin , tässä se nyt on ja siellä on yksi tuttu tyyppi, mun kamu, jolla on ihan pian synttäritkin Silmänisku  Tossa kahdeksannen päivän kohdalla TIIKERI, joka tossa kuvassa kans hienosti makoilee !

Onhan aivan kaameeta, lokakuu jo alkoi ja hyi kun siellä on jo kylmä, tassuja palelsi tänään parvekkeella, tulin viivana sisälle. Kesää muistellessa, parit kuvat  Kieli ulkona

1254673067_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hi hii, varmaan kukaan ei arvaa mitä mä tässä teen, noh kerronpa, seison tässä sängynpäällä ja killistelen yhtä juttua, ovea parvekkeelle ja heti kun mami oli tämän tilanteen tallentanut, aukes se ovi partsille !

1254672999_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mutta hetkistä myöhemmin näin pyöreenä pallona siellä istuin , ei kaiketi ollutkaan niin mukavaa tai sitten mua väsytti  Huuto

Toivon sytämeni pohjasta asti että mami nyt vähän useemmin alkaisi kirjoittaa tätä mun blogiani, sillä muutenhan kaikki mun kamut luulee että minne mää oon joutunut !

Heippalihei vaan ja ollaan kuulosalla ja näkösällä taas ja voikaa hyvin !!!