Heps kamuseni !  Hymy

Voi voi tuota mamia kun se on hidas tään mun blogin kans ja mulla kun on nyt UUTISIA !!! Mut ensteks marraskuun kuva Karvatassujen kalenterista !

       2194418.jpg

Tässäpä se ja näin hianot kuvat taas kissoista Silmänisku

Ja nyt mun suureen uutiseen, mää oon saanu uuden kamun  Stinan, ei tänne mun asuntoon , mutta mamin siskon luo muutti eilen aivan ihana pieni tyttökisu ja mää oon niin ONNELLINEN siitä ! Edellisessä kerroin mitä ikävää oli tapahtunut, kun Lady oli nukkunut pois ja mää saan vieläkin kyyneleitä silmiin kun muistan Ladyä, samoin mun mami Itku  Mutta nyt laitan Stinasta kuvia ja toivotetaan oikein joukolla Stina tervetulleeksi, eiks vaan !

1257522860_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Voi katsokaas, tässä hän on, eikös ookin suloinen ! Stina on pian 5 kuukautta vanha ja mamin sisko ja sen mies oli niin ihania, että ne otti Stinan kissakodista, jonne se oli joutunut aika huonon startin elämälleen saaneena. Raukka pieni, vaan ei oo enää raukka Nauru sillä ikinä sen parempaa kotia Stina ei olisi voinut saada mitä se nyt sai.

1257522893_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ihana niin IHANA, näin söpösti Stina syö ja onhan hiano ruokailupaikka mirrillä  Kieli ulkona

1257522933_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hi hii, Stina on hirveen utelias ja katsokaas miten sillä on tassut tossa ja kahella tassulla seisoo ja katselee ympärilleen Nauru  Nyt teillä on paljon katsomista näissä kuvissa ja tutustumista mun uuteen kamuun ja lupaan aina kertoa ja laittaa kuvia tästä Stinasta. Mami sanoi mulle että Ladykin on nyt iloinen ja että se vilkuttaa iloisesti Stinalle sieltä sateenkaarisillalta .

Nyt jo tosiaan marraskuu ja pian taas joulu ! Yllättynyt Ei oo vielä lunta täällä mutta en halua olla enää paljoa partsilla, varpaita paleltaa siellä ja on niin märkää, yäk ! Siksipä onkin kiva vaan nukkua sisällä lämpimässä ja nauttia kissanpäivistä !

Mukavaa jatkoo teille kamut ja oikein mahtavan hyvät fiilikset !!!