MOOOOI KAMUT !  Hymy

Ohoh, onpas taas päiviä mennyt jälkeen viime päivityksen, muttei hätiä mitiä, nyt tulee taas tekstii ja kuvaa ja vain Stinasta muutama kuva tällä kertaa, niih ettette ihan mun naamaani kyllästy, vaikka se komea onkin Silmänisku

Muistatte kun reilu kuukausi sitten meillä oli ikävää kerrottavaa että rakas kamuni Lady oli nukkunut pois Itku Siitä surun päivästä tuli eilen viisi viikkoa. Meillä on vieläkin tosi iso ikävä Ladyä.

Ja olen teille esitellyt jo Stinankin, mutta nyt laitan kolme kuvaa lisää, sillä mä lupasin teille kertoo aina Stinastakin välillä Hymy

1259248312_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä Stina, eikös ookin aivan mahdottoman suloinen kisutyttö ! Tänään tulee kolme viikkoa siitä kun mamin sisko ja sen mies haki tämän Stinan kotiinsa. Kahta ensimmäistä yötä lukuun ottamatta Stina on nukkunut joka ainoa yö Kaarinan kanssa Nauru Ja on kotiutunut niin ihanasti ja nauttii suuresti uudessa kodissaan !

1258966213_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Voi kattokaas tätä, hi hii, Stina istuu TV-pöydällä ja katsoo erittäin keskittyneesti luonto-ohjelmaa ja tassuillaan oli yrittänyt saada niitä lentäviä jutskia kiinni Silmänisku

1258966176_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

He he hee, kattokaas nyt mitä on tapahtunut, Stina on saanut yhden lentävän paistin kiinni, eiks ookin melko taitava tyttö  Yllättynyt ja vielä noin pieneksi, sillä eihän ikää ole vielä puolta vuottakaan ! ooh että me on mamin kans naurettu näille kuville ja mulla täällä kuvagalleriassa on ihan oma loota kuville, jossa lukee Stina ! Eihän sitä tiedä jos sen mami tekee vielä joskus oman blogin Stinalle, kyllä siitä sitten ilmotetaan.

Sitte mä oon ilonen kun oon saanut taas lisääkin kamuja Nauru Mukava tietää että mun blogista tykätään ja siellä käydään ja lupasin yhelle kamulle laittaa mamin tytön kissoista kuvan ja ne laitan seuraavalla kerralla sitten .

Taas adventin aika jolloin ikkunoille tulee kyntteliköt ja tässäpä viime vuonna otettu kuva. 2102915.jpg

Niin täytyyhän mun nyt ees yksi kuva laittaa ittestänikin , niin tässä istun keittiön akkunalla ja siinä tuo kynttelikkö sitten Hymy

Älkää kamut polttako itteenne elävissä kynttilöissä ja käräytelkö viiksiänne !!!  Hyvät fiilikset jokaiselle teille, tsau !