Kaikki kamut, MORJENSTA MORJENS  Nauru

Ja nyt en tullutkaan blogiini tyhjin tassuin , vaan raahasin tänne tämmösen, katsokaapas.............;)

                         1259856661_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

näin IHANA palkinto, plakaati, jonka mulle on lahjoittanut ihanat mirri- tytöt, Samina ja Susanna !!! Voi jee että mää oon nyt ilonen ja syvään kumarran ja kiitän tästä  Silmänisku  Ootte tosi ihania !  En ala nyt ketään erikseen nimeämään, vaan ottakaa kaikki jotka käytte blogillanne, tämä mukaanne ! 

Ja nyt on joulukuun kolmas päivä ja äkkiä karvatassujen kalenterista uusi sivu esiin !

         2194419.jpg

Ja jos tarkkaan katsotte, tässä on minäkin, hi hii ja Karvatassujen tekijä, kamuni Reeti on tuossa kans kuin myös mun kamuista Kollo ja Poju Hymy

Mutta nyt mulla tulee melkein itku , sillä nyt en ole ainakaan kuullut mitään, että tekeekö Reeti ja sen äiti ollenkaan ensvuodeksi kalenteria ?  Itku  Tämä kalenteri on ollut niin ihana !!!

2179099.jpg

Mutta hei kompikset, mä meen jatkamaan uniani mun omalle filtille olohuoneeseen ja toivotan kaikille mahtavat fiilikset !!!