Heippatirallaa kamut  Nauru

Se on taas viikonloppu tassuissa ja niinpä mun on pakko tulla ilmoittautumaan tänne , että hengissä kyllä ollaan, mutta mutta, mami mami, ei taaskaan oo mua auttanut näissä blogijutuissa aiemmin niih  Otsan rypistys Luon syyttävän katseen mamiin ! 

Mutta yks mikä on varma, on se , että kevät tulee, se tulee sittenkin !  Yllättynyt Ja nyt mulle on jo hieman raotettu tuota partsin oveekin ja oon päässyt vähän nuuskimaan sinne, aaaah  ! Mami sanoi että mitä lämpimämpää tulee, sitä kauemmin saan siellä sitten olla, ihanaa !!!

1267606176_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Näin viikonlopun kunniaks pistän kuvan itestäni kukkamaljakon vieressä otettu ja keittiön pöydällä juuh !  Vähän kuulemma nyt haittaa koska musta lähtee aika lailla karvaa tohon liinallekin, mutt ei se mua haittaa  Nolostunut

1267606152_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä oikeen tämmönen läheltä otettu kuva niin näette hyvin mun söpön pyöreytenikin, hi hii . Tämä talvi on vaan ollut semmosta nukuttavaa, joten lähes kaikissa kuvissa oon unisen näköinen. Mutta kyllä tästä piristytään taas, eiks vaan ! Silmänisku

Kaikille teille ihanaiset kamuni ja teidän perheille oikein mukavaa viikonloppuu ja voikaa hyvin !!!