Hei kaikki kamuseni !!!

Nyt vasta mä ehdin tulla toivottaan teille pääsiäistä Hymy 

1239355380_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Elikkä oikeen mukavia pääsiäispyhiä, nyt näitä mitä on vielä jälellä niih  Silmänisku Toivottavasti ootta saaneet mukavan pääsiäisen ja onkos teistä kukaan joka tykkää mämmistä kera kerman, mää poika tykkään nami nami  Kieli ulkona En paljon saa mutta vähäsen saan maistaa !

1269876310_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

He hee, tässä kuulkaas lennetään  Nauru Eiks ookin makee kuva !

Meillä oli eilen mamin tyttäret perheineen ja niillä on kolme poikaa yhteensä ja voi kaameeta, yks Kevin niminen poika meinas tuoda mulle sänkyyn mun lelun ja mitä teinkään, näytin hampaita sille ja RAAPAISIN, IIIIIK, mua hävettää , miks mun pitää olla lapsille aina niin vihanen vaikka muuten oon maailman kiltein kissa !  Itku Että senpuoleen mun pääsiäinen meni nyt vähän pilalle sitten. Se Kevin oli niin surullisen näköinen mutta ei sentään itkenyt.

Noh kaikkea tapahtuu ja ei muuta kun jatketaan pääsiäisen viettoo ja kaikille toivotan oikeen mahtavat fiilikset !!!