Heippa kamut !!!

Mää en siis tajuu miksei mun blogia enää kirjoiteta ollenkaan ja nyt mami jo vähän pelotteli, että pian mun blogi lopetetaan kokonaan, kun mää aina jektaan mamia, että sen pitää sitä kirjottaa joskus Yllättynyt Sanokaa nyt isot vastalauseet ettei niin tapahtuisi !

Ja nyt jo toukokuu, sekin jo yli puolen välin, mutta pläjäytän mää tänne tämänkuun kalenterista uuden sivun niih !

 1262426005_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mää luin tästä että tänään on synttärit kahdella mirrillä, siis PALJON ONNEE MATO JA TUHKA ! Nauru 

Nyt onneks on ollut jo lämpimämpää että tuo partsin ovikin on auennut hiukka tiheemmin mulle ja oon saanut olla siellä kerralla vähän enemmän aikaa, ettei heti olla hätyyttelemässä ja sanomassa että "no niin Elvis, nyt sisälle sieltä" Huuto

1262962683_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

No jaa, taidanpa jatkaa sunnuntain päiväunosia ja toivotan kaikille teille mun kamuni ja teidän palvelusväelle mukavata toukokuun jatkoa ja hyviä fiiliksiä ihan joka ikiselle !!!