yst%C3%A4v%C3%A4np%C3%A4iv%C3%A4%202-nor

Tänään ystävänpäivä ja siksi tulin toivottamaan kaikille kamuilleni ja teidän perheille Hyvää ystävänpäivää <3

Mutta mää oon ollut tosi surullinen jo yli viikon, mun ihana pitkäaikainen blogikamu Reeti on lähtenyt sateenkaarisillalle ja kaipaan tosi paljon :(  Reeti sulle erikoisesti sinne lähetän kaipaavat ajatukseni ja mun sydämessä sä oot mulle kamu aina , mamin kanssa toivotaan että ihanat muistot sinusta kantaa sun äitiä ja isiä eteenpäin vaikka tiedän että heillä on hirveen suuri ikävä  ;(

Ja ei vaan Reeti, myös Viisikkoblogista yks mun kans monivuotinen kamu Vertti lähti sinne sateenkaarisillalle <3  Vertin äitille kans paljon voimia ja jaksamista , voimahalit hänelle ja Reetin äitille ja isille <3

Kaikille oikein hyvää kevään odotusta ja voikaa hyvin !!!